Közösségi együttműködés a fenntartható jövőért!

Az elmúlt évek kitartó és sikeres munkája bebizonyította számunkra, hogy csakis cégekre, vállalkozásokra szabottan lehet eredményesen segíteni az ökogondolkodás népszerűsítését, erősítését. Ezt szem előtt tartva építettük fel a GoGreen brand programjait, amelyek naprakész ismereteket adva, szórakoztatva és együttműködésre ösztönözve formálják a környezettudatos gondolkodást. A Fénykörközösség – kvázi „think tank”-ként – kidolgozott módszertant kínál: mi megvizsgáljuk, kiértékeljük, kitaláljuk, személyre szabjuk és megmutatjuk, hogy miként indítható és érhető el szemléletvált(oz)ás a fenntartható közös jövőnk érdekében. Kidolgozott sokszínű programjaink több éves tapasztalati háttérrel állnak a rendelkezésre.

GoGreen Magazin

Gondolkozz globálisan, cselekedj lokálisan! A fenntartható energiagazdálkodáshoz szükség van a háztartások hozzájárulására. A GoGreen Magazin egy környezettudatosággal és energiahatékonysággal foglalkozó, vállalati közeget megcélzó szemléletformáló kiadvány. Közérthetően mutatja be a fenntartható élettel kapcsolatos társadalmi, környezeti, technológiai és gazdasági jelenségeket, megoldásokat, újdonságokat és gyakorlatban használható tanácsokat ad, miközben a szakmai és vezető réteg számára is fontos információkat közvetít (például működő jó példákat, aktuális pályázati felhívásokat, törvényváltozásokat).

GoGreen Okos családi kihívás

A vállalati családi napok kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy könnyed, játékos, interaktív módon mutassuk be a dolgozóknak, mit tehetnek a fenntartató jövőért úgy, hogy közben háztartásuk energiaköltségeit is csökkentik. Az Okos Családi Kihívás egy vállalati családi napokra kialakított, választható elemekből felépülő, minden korosztály számára élvezetes program. Egyszerre szórakoztat, formálja a résztvevők környezettudatossággal kapcsolatos gondolkodását és ad a hétköznapokban is hasznosítható tudást. A fenntartható életmód, az energiatakarékosság és az okos háztartás témái köré épített játékok mentén összekapcsolja és együttműködésre készteti a résztvevőket. A közös pozitív élmény a családtagok kötődésén keresztül növeli a dolgozók elköteleződését és lojalitását ezáltal is hozzájárulva a cég sikerességéhez. A program a cég munkavállalói részére is megvalósítható.

GoGreen Kiállítás

Célja, hogy tájékoztatást nyújtson a háztartásokban és a mindennapi életben elérhető, energiahatékonyságot növelő és/vagy megújuló energiaforrásokat használó megoldásokról. Az érdeklődők megismerhetik a napelemes rendszer működését, továbbá interaktív beszélgetés keretén belül lehetőségük nyílik kérdéseket feltenni a témában, mely során hasznos energiamegtakarítási tanácsokat és ötleteket kaphatnak saját fenntartható otthonuk, életmódjuk elérésére vonatkozóan is.

GoGreen Icons

A rendezvénysorozat célja, hogy szervezett keretek között, időről-időre lehetőséget biztosítson egy-egy érdekes és jó példát adó ipari létesítmény, megújuló energiával termelő erőmű, gyáróriás vagy energiahatékony gyár megtekintésére. Valljuk, hogy a legnagyobb hatást akkor érhetjük el, ha élményeken keresztül mutatjuk be a jövő megoldásait.

GoGreen Érzékenyítő előadások

Az előadásokat cégek, vállalkozások közép- és felsővezetői, menedzserei számára állítottunk össze. Egy néhány perces, Földünkkel kapcsolatos ökológiai tényeket és információkat vizuálisan megjelenítő kisfilm levetítése után energetikai szakmérnök munkatársunk tart szakmai előadást. Az előadást követő interaktív beszélgetés pedig lehetőséget teremt a fenntarthatósággal, zöldkommunikációval kapcsolatos közös gondolkodásra, helyzet- és igényfelmérésre is.

 

Eredményeink:

  • 22 db családi nap 11.780 fő részvételével

  • magazinunk átlagban havonta 120.000 fő-t ér el


 
 
GoGreen POnt_Mol.JPG
IMG_0409.JPG
GoGreenmagazin_borito_optimized.jpg
3. GoGreen_magazin_2017_december_2018_január.jpg
borító kirakós2.jpg
1.CsaládiNap0.JPG
Kép8.jpg
IMG_9014.JPG